Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bringsportswear

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
Hej på er hoppas allt är bra! Med mig är det toppen. Har dragit på mig träningskläder och ska snart ner till gymmet och köra ett pass. Har inte bestämt mig för vad jag ska köra men något blir det! Sen kan jag bocka av 9/19 pass innan thai. Hälften to gooo!
 
Igår satt jag och kikade på träningsshorts som jag skulle vilja beställa nu inför resan då jag inte har några. Har bara tights men de kanske blir lite för varmt på resan. Har varit inne på att köpa strongers shorts, eller några ifrån sportamore.se men sen snubblade jag in på bringsportswear.se och där fann jag dem!
 
Jag kan tyvärr inte lägga in en bild på dem av någon anledning ifrån deras hemsida men ni hittar den HÄR Dem var även på rea så endast 99kr!! Så sjukt billigt! Jag köpte även med en sportbh som jag tyckte var snygg och den kostade också 99kr. Ni hittar den HÄR
 
Nu får jag bara hoppas allt passar och sen är jag redo med träningskläder inför resan iallafall. Jag ligger dock värre till när det kommer till vanliga jeansshorts och vanliga sommarkläder. Men vi får se om jag kan hitta mig ett par när jag åker till Stockholm om lite mer än en vecka.
 
Ha en fin dag!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR