Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Proteinglass och hög resfeber

    ·  Mat och gottigheter, Vardag
Hej och godkväll på er! Har inte bloggat på två dagar men har jobbat ganska mycket och igår när jag kom hem ifrån jobbet var jag så himla trött så de vi gjorde var att äta ute på harrys vilket var gottit och sen hem för att bara ta det lugnt. Jag provade kläder i flera timmar kändes de som hemma för att veta vad jag ska ta med mig och nu har jag äntligen hittat och planerat allt och lagt fram alla kläder! Somnade runt 1 i natt och vaknade 11 idag av alarm, gud vet hur långt jag hade kunna sovit annars hehe.
 
Idag söndag har vi tvättat massa kläder, städat lägenheten och jag har börjat lägga fram allt som ska med. Vad som ska med vad gäller solskyddsfaktor, mediciner, pass och allt sånt där viktigt tråkigt hihi. Lite senare idag eller imorgon ska jag ta fram resväskan och börja lägga i allt.
 
Om bara ett litet tag ska vi åka till mina föräldrar för att äta god mat och säga hejdå till dem och sen hoppas jag på att få somna tidigt idag. Ska ju upp vid 04.00 imorgon och jobba en svänga innan jag ska hem, fortsätta packa och fixa, handla och träna och sen vila upp mig innan kvällen då våra vänner kommer hem till oss som också ska med till thailand då vi ska äta gott och vänta tills vår buss går på natten mot arlanda. NAJS!
 
Btw, denhär glassen är nog den godaste glass över lag som jag smakat någonsin! Jag kan till o med känna att den är godare än ben&jerry's. Det bästa med den är att den är betydligt nyttigare och innehåller runt 200 kalorier per burk vilket inte alls är mycket! Äta med gott samvete, ja tack!
 
Den är i smaken salted carmel och jag LOVAR er, den smakar verkligen sådär gott kolaaktigt med typ havssalt på. Åh så gott! Kommer sakna denna i thailand hihi.
 
 
i torsdags körde jag 60min crosstrainer för att jag kände för ett rktigt cardiopass. Om de inte hade varit för att jag fick ont under fötterna när man står sådär länge så hade jag nog kunna kört en halvtimme till. tjohooo!
 
guud ändå, resfeberns nivå är höööög på mig och jag är nervös och excited på samma gång! Om bara ca 40 timmar sitter vi på planeeeet. PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR