Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bra träningsvecka

    ·  Träning/Inspo
Hej på er! Ett tag sen jag skrev nu men har som sagt perioder då jag inte orkar eller vill skriva på bloggen tyvärr men fick ett sug idag så why not! Jag är mycket mer aktiv på instagram där jag heter. isabellehahne så in och följ mig där vetja.
 
Idag är det torsdag och för ett tag sedan var jag på gymmet. Det blev faktiskt mitt fjärde gympass denhär veckan och det känns helt underbart! Nu på sistånde har jag bara fått in typ 2-3 pass i veckan men denhär veckan har rullat på bra tycker jag! Det beror helt och hållet på hur mycket och när jag jobbar. 
 
Jag körde iallafall 10min crosstrainer, sen gick jag och körde massa magövningar och några få benövningar.
 
Såhär såg min vecka ut på gymmet:
 
Måndag. 
cardio + rumpa/ben
 
Tisdag.
Cardio + rygg
 
Onsdag.
Morgon cardio
 
Torsdag.
Cardio + mage/lite rumpa
 
Är inte säker på om jag hinner gå något mer till gymmet den här veckan då jag jobbar helg och så men detta känns superbra! 
 
Idag är det dessutom lööööning och jag är såå glad att man äntligen har pengar igen haha, Varit lite knapert ifrån min sida efter thailand kan man säga haha.
 
 
 
Träningskläder ifrån www.stronger.se som jag ääälskar! Vill ha allt ifrån den sidan! Skor ifrån Nike och självklart en nocco innan passet.
♡Hemma Hos Felicia♡
Skrivet: 2017-04-27,  kl. 17:58:35 Blogg:  http://feliciahblogg.webblogg.se/

vilken grym träningsoutfit!!

Svar: åh tusen tack fina du!
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR