Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Marmorbord

    ·  New things, Vardag
Hej på er! Det var ett tag sen nu igen men jag har inte haft ork eller energi till att blogga då jag varit sjuk. Jag var sjuk hela förra veckan och har fortfarande inte blivit helt frisk ännu men såpass frisk så att jag börjat jobba igår igen som tur är. Låg liksom i soffan heela förra veckan och det var inte kul må jag säga. Visst det var skönt med att kunna sova när jag ville men ack så rastlös jag varit och jag som verkligen hade ett superbra flow med träning osv fick liksom avbryta det helt förra veckan och jag är inte ens säker på om jag kommer kunna gymma denna vecka heller med tanke på hur snorig och hostig jag är fortfarande. Det är SÅ TRÅKIGT att bara vänta ut en förkylning men jag hoppas verkligen inte jag blir något mer sjuk nu under hösten och vinterhalvåret. Så nu ber vi lite till att jag imorgon vaknar upp och inte är snorig utan kan dra till gymmet och kötta sönder visst!? :D
 
Men jag är väldigt glad för övrigt! Vi har nämligen beställt hem två marmorbord till vår soffa och jag tror det kommer bli grymt fint. Har suktat och tittat på dessa så länge men vi har liksom velat fram o tillbaka för vi vet inte riktigt om det kommer passa osv men i helgen så bestämde vi oss för att köpa dem. åh längtar så tills dem kommer i slutet på denna vecka! Nedan ser ni lite inspo på dem och även om våran lägenhet inte ser ut som på bilden och inte soffan heller så tror jag ändå att det kommer passa fin fint!
 
Det vi behöver leta efter att vi fått upp dessa är någon matta vi kan ha under och jag har även spanat in en fin lampa som vi kan ha över borden också. iih älskar förändringar inom inredning! Man kan ju säga att vårat soffbord som vi har nu har verkligen gjort sitt och vi vill inte ha det längre så det är skönt att vi äntligen ska byta ut det! Det enda negativa med att skaffa dessa borden är väl dels att vi inte kommer kunna käka mat framför tvn på samma sätt haha.
 
Jag börjar jobba kl 1 idag till kvällen så just nu sitter jag mest och väntar ut tiden som är kvar innan jag ska åka. Hoppas ni får en fin dag. PUSS



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR