Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

kicks.se , beautybay.com , bubblebox.se

    ·  Isabelle tipsar, New things
Ja nu ni! Detta inlägg är för alla som är likna galna i smink och online shopping som jag är. Jag berättade i ett inlägg att jag beställde den där organizern ifrån cocopanda.se och nu har jag varit inne på ytterliggare tre hemsidor och unnat mig lite mer hihi. Längtar sååå tills allt kommer och det ska bli så kul och få testa allt då inget av dem sakerna jag köpt har jag haft sen tidigare, eller ja, några läppstift har ja sen innan fast inte i dem färgerna!
 
Nedan ser ni vad jag beställt
 
Jag behöver ha en ny foundation då min börjar ta slut och jag vill ha ett täckande resultat så det fick bli Milanis conceal+ perfekt 2-in-1 foundation i färgen "Natural" Jag är dock lite nervör över färgen då jag inte hade någon aning om vilken färg jag skulle välja men det återstår att se. Den hittar ni HÄR. Det andra jag varit sugen på att testa är att krämkonturera ansiktet. Det är istället för att använda puder för att forma ansiktet använder du i krämform istället och då köpte jag ifrån ett nytt märke vid namn freedom makeup. Vet inte om färgerna kommer passa men den var inte så jättedyr så en bra palett att börja med! Ni hittar den HÄR. Det som verkar superbra med denna är att man också får med en borste för att konturera med och det är ett stort +
 
 
Sen kunde jag inte låta bli att beställa som nu för tiden blivit min favorit smink sida på nätet vilket är beautybay.com Som jag skrivit i andra inlägg om hemsidan sist jag beställde så är det en sida med kända sminkmärken men till ett litet billigare pris.
 
Jag beställde två vanliga ögonskuggor ifrån makeupgeek som ni hittar HÄR. Sen en foiled ögonskugga också ifrån samma märke som ni hittar HÄR. Sen gick jag crazy på läppfronten denna gång under märket gerard cosmetics. Två läppstift som ni hittar HÄR och sen två liquid lipstick som ni hittar HÄR. Sist men absolut inte minst så beställde jag en brynpalett med massor av skuggor för brynen då min ögonskugga som jag använder till mina bryn idag börjar ta slut och jag vill se om det finns något annat lika bra. Den är ifrån morphe brushes och ni hittar den HÄR. (färgerna på allt ser ni på bilden under, även namnen på dem!)
 
Sista sidan jag beställde ifrån var kicks.se och jag skulle egentligen bara köpa en läppenna men sen såg jag ett riktigt coolt liquid lipstick ifrån NYX. och JAA, det är grå/svart! Har sett flera youtuber använde det och herre så snyggt så jag var bara tvungen att köpa med det också. Ni hittar läppstiftet HÄR. Läppennan är ifrån Mac och jag tog i färgen "oak". Den färgen jag egentligen ville ha så som "soar" "whirl" och "stripdown" var och ääääär alltid slut när jag ska beställa så nu fick det bli oak men jag tror den kommer vara snygg också! Ni hittar den HÄR.
Skulle ni vilja se någon recension, sminkning, swatches eller så? KOMMENTERA GÄRNA!
 
Ha en fin kväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR