Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Cocopanda.se - white organizer

    ·  Isabelle tipsar, New things
HEJ FREDAG! Sitter och inväntar på att ge mig ut i det här tråkiga vädret för ett kvällsjobb och just nu är jag inte sådär supertaggad. Hade gärna myst ner mig i soffan med en film resten av dagen men nej, nu ska de tjänas lite pengar vilket i o för sig är superbra! Jobbar även ett tidigt pass imorgon så hoppas jag orkar ta mig upp efter först kvällsjobb och sen börja 06.00 imorgonbitti.
 
Var på gymmet förut och körde igenom nästan hela kroppen och passet gick asbra! Jag är väldigt nöjd och benen skakar lite av utmattning, precis som det ska va!
 
Som min rubrik lyder så har jag köpt mig en sak på cocopanda.se och det är en vit roterande hylsa eller vad man ska kalla det, ni ser ju på bilden nedan hur den ser ut! Jag har länge velat ha en men den har alltid varit lite för dyr enligt mig och så har den alltid varit slutsåld i färgen vit jämt och då har jag aldrig köpt dem men nu var den nedsatt till ett bra pris OCH den fanns i viiiit!
 
Så himla fin och jag tänker ha den i min walk in closet för att ställa ner lite favorit smink så att mitt smink syns mer och inte bara ligger i en låda som det gör just nu! Ni hittar den HÄR och just nu kostade den 319kr och har kostat 599kr så väldigt bra pris!
 
Hoppas ni får en fin fredag alla trots att vädret drar ner humöret för många! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR