Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thailaaand Del 1.

    ·  Resa med David och Izza
God eftermiddag på er! Jag slutade jobba klockan 3, kom hem och började dammsuga och sen äta mat och nu ligger jag i soffan med en trälig huvudvärk..
 
Men jaaa som rubriken lyder så är det dags för tredje gången att dela med mig av våra fina thailands bilder! Det är alltså min tredje resa till thailand med min fina pojkvän och jag har visat upp och delat med mig av våra bilder och minnen de två första gångerna så nu kör vi igen! Jag kommer dela upp inläggen men denna gång kör jag inte dagar för dagar då jag har svårt att komma ihåg och dela upp alla bilder på det sättet. Så första inlägget del ett får bli de två första dagarna när vi kom till bangkok och även resan till bangkok!
 
Såklart ska ni få den klassiska flygplansbilden hihi.
 
 
Denna gång flög vi med Turkish airlines vilket innebar att vi först flög ifrån Stockholm till Turkiet och sedan ifrån Turkiet till Bangkok. Flyget dit gick ganska så bra men det var inte roligt att mellanlanda i Turkiet för deras flygplats är sååå dålig tycker jag.. Så som ni ser på ena bilden så fick vi sätta oss mot väggen på golvet på flygplatsen då det var så fullt!
 
När vi äntligen kommit fram till thailand så tog vi en taxi och frågade taxigubben och något bra centralt hotell så han körde oss dit och eftersom vi bara skulle stanna i 2 dagar innan vi skulle flyga till phuket så tog vi in på det hotellet. Det var ett enkelt hotell men det låg väldigt bra och frukosten var väldigt god!
 
Vi gick ut på kvällen för att besöka de stora köpcentren och bara gå runt och kika vad bangkok hade att erbjuda och eftersom vi varit där förut så var det lättare att hitta runt också. Så här kommer de ett par bilder på vår lilla vandring den kvällen.
 
 
 
 
 
 
Så himla coola glasspinnar till dekoration!
 
Självklart var vi tvungna att äta på Swensens som är ett jättemysigt glass ställe!
 
 
 När vi kom in i ett köpcenter så ser vi hela gänget i Starwars haha. Eftersom det var premiär på filmen så hade de verkligen gått in för detta och det var filmteam, en stor scen utanför köpcentret, massa musik och alla dessa karaktärer som vi stötte på. Det var ganska häftigt ändå!
 
Såg nu efter att ha lagt in dessa bilder här i inlägget att det blev ganska så långt så ni får se dag 2 i nästa inlägg med thailand helt enkelt!
 
Puss
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR