Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

JAG ÄR TILLBAKA + Gerard Cosmetics

    ·  Isabelle tipsar, New things
HEEEEEEEJ!! Höörreni jag är tillbaka! Åh så längesen jag bloggade och jag saknar det verkligen. Men jag har haft mina ursäkter faktiskt. En av dem är för att min dator är så hima himla dålig i nuläget.. Den går fan knappt att använda och är såååå seg men jag har inte pengar till att köpa mig en ny just nu men förhoppningsvis inom en snar framtid! Den andra ursäkten är att sladden till min kamera för att ens få in bilder till datorn är trasig så när ja ska lägga in bilder får ja först använda davids dator som kan ta minneskortet rakt i, sen föra över bilderna till min hårdisk och SEN in i min dator och jag kan säga att det tog lååång tid att få in alla dessa thailands bilder som vi tog haha. PLUS att min dator sa att den inte hade mera space så jag fick sitta och rensa datorfan i flera timmar och nu är den FULL igen.. Den tredje ursäkten är att sen vi kom hem ifrån thailand så har det tagit fram till nu att återställa sig helt liksom för när jag varit i thailand blir jag ganska så nere av att vara hemma och sen få in rutiner osv men det börjar komma igång igen så det känns bra!
 
Jag ska verkligen försöka att blogga på som jag gjorde för ett tag sen och det ska bli så kul! Jag har trotts allt saknat det lite hihi.
 
Klockan är strax efter 8 och jag ska snart iväg för 10 timmars jobb på mitt älskade jobb och sen har jag ledig heeeelg och de ska bli så skönt för har jobbat varje lördag nu i 3 veckor tror jag så ska bli så skönt och få vara ledig hela helgen.
 
Tänkte bara visa er vad jag klickade hem igår när shoppingsuget var som värst hehe.
 
 
Det är två stycken läppstift ifrån Gerard Cosmetics och jag har länge kikat in på dessa. Den översta är ett liquid lipstick i färgen "iced mocha" och den under är den kända färgen "underground" som måånga är ett fan av. Det är ifrån hemsidan Beautybay.com och seriöst, finns det någon bättre sida ever?? De säljer massvis av kända märken fast till billigare pris så jag klickade inte bara hem dessa utan flera andra produkter som jag visar er senare men dessa två är jag såå taggad på att prova! Har ni inte kollat in hemsidan så gör det nu nu nu!
 
Nä nu måste jag skynda mig så vi hörs sen!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR