Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

happy friday

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Godmorgon! Idag är det freeeedag och ja vet inte riktigt vad som gör att man är extra glad en fredag men så är det! Jag jobbar långdag idag och även jobb imorgon. 

Ikväll ska vi på bio och det längtar jag till. Jag är en riktig bio person och det är så himla mysigt att se på bio med mitt hjärta. Pluuus att det är en bra ursäkt till att få äta massa godis hihi.

Sminkade mig lite extra idag dagen till ära! Älskar verkligen min palett ifrån urban decay som jag fick av david i thailand. Tänkte visa er lite mer ingående av den paletten i ett annat inlägg så ni får se hur den ser ut.

Glad fredag allesammans! Ha en fin helg och en fin alla hjärtans dag på söndag. Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR