Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Eyelashes on

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Godmorgon! Idag är det fredaag yeeyyy. Jag är så jädrans trött och skulle vilja sova sova sova men det går icke då jag snart ska till jobbet för ett långpass. Sen jobbar jag även imorgon så ingen vila här inte!
 
För någon helg sen så bestämde jag mig för att prova sätta på lösögonfransar för första gången på år och dar haha. Resultatet blev ändå väldigt bra även om dem inte sitter perfekt! Så här kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
Det ser bra ut bara att dem skulle suttit liiite lite närmre mina egna fransar!
Här är även en liten outfit bild. Halsbandet är ifrån ur&pen, linnet är ifrån ginatricot, koftan är ifrån h&m, klockan är ifrån Michael kors.
 
Ha en fin helg!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR