Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Beautybay.com - Haul + Swatches

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej och godkväll! Idag på min lediga dag sov jag ut till 10 och därefter åt ja god frulle som ni såg i mitt förra inlägg idag. jag gick till gymmet vid 12 och gymmade ett långpass med min vän Cindi och vi körde rygg. Det blev många skratt under passet då ingen av oss är duktiga på ryggövningar haha men vi tog oss igenom ett bra pass ändå och jag tror säker att jag kommer få träningsvärk imorgon. Därefter gick jag hem och åt och sen har jag fotat och redigerat bilder på saker som jag köpte på beautybay.com. Så jag ger er en Haul på detta nu tänkte jag och jag måste bara säga det.. JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER SAKERNA! DEM ÄR SÅ BRA OCH ÅHÅHÅ VAD KUL DET SKA BLI OCH PROVA DEM MER!
 
 
 
Här ovanför ser ni sakerna jag klickade hem. (plus den där lila tangle borsten till håret, typ 35kr)
 
 Det första jag klickade hem var detta omtalade läppstift ifrån Gerard cosmetics i färgen "underground" och jag har velat ha det väldigt länge. Det som är så bra med hemsidan beautybay är att allt är mycket billigare än vad det är i vanliga fall och ni hittar läppstiftet HÄR , Det kostar 111kr
 
Det andra är ett liquid lipstick också ifrån Gerard Cosmetics och egentligen så ville jag ha färgen "invasion" men det hade tagit slut tyvärr när jag skulle beställa men så såg jag en annan färg i namn "iced mocha" vilket såg nästan ännu bättre ut så det fick åka hem också och OM JAG HADE RÄTT, det är så himla snyggt! Ni hittar det HÄR och det kostar 111kr också.
 
Ni som känner mig vet att jag lägger ner ganska mycket tid på mina ögonbryn och det har på senare tiden blivit kul och testa lite andra brynprodukter och jag har sen tidigare anastasia beverly hills brow wiz penna men jag har även hört att denna brow definer ska vara bra också så den fick åka med, jag har färgen "dark brown" och du hittar den HÄR , Den kostar 171kr.
 
 
åh alltså denna ögonskugga seriöst... Den är ifrån makeup geek och har sett flera youtuber pratat om dessa skuggor och när jag såg att hemsidan hade dem blev jag sååå glad. Detta är i fårgen "Flame Thrower" och bild övers är utan blixt och bild under med blixt. Det är deras foiled eyeshadows och det finns flera färger men just denna färg fångade mitt öga då jag älskar varma toner. Den finns HÄR och kostar 98kr. Kan knappt vänta tills jag beställer fler färger!
 
En annan ögonskugga som jag slängde med är en ifrån Morphe brushes i färgen "es69 starlight" och den finns HÄR och den kostade endast 25kr. Jag har ju en palett ifrån morphe brushes och jag gillar deras ögonskuggor och visst var den fin men absolut inte lika pigmenterad som den ifrån makeupgeek men den kostar ju inget heller!
 
Jag har länge velat ha en morphe borste som man kan ta highlighter med och jag har sett morphe brushes ha en men när jag skulle köpa den var den slut men så såg jag att de hade ytterligare en till sån fanbrush så den köpte jag också. Ni hittar den HÄR och den kostar 103kr. Den är superbra då jag provat den några gånger med highlight och den fångar upp produkten och lägger den fint i ansiktet.
 
 
En annan borste jag köpte är den perfekta crease borsten. alltså den man blendar ut ögonskuggan med i globlinjen och denna heter "M441" och är också ifrån morphe brushes. Ni hittar den HÄR och kostar 61kr. Har ännu inte provat den men jag tror verkligen den kommer fungera fin fint!
 
Jag köpte även ett par lösögonfransar ifrån dem för 35kr och jag såg nu när jag var inne på hemsidan att dem har en del och jag hittar inte riktigt dem jag beställde tror jag men HÄR har ni ett par.
 
 
 
Här är ännu en sak som jag sett på youtube och verkligen velat ha. jag älskar ju glitter och varma toner och i detta får jag allt i ett. Det är ifrån ett märke vid namn Lit cosmetics och jag köpte ett litet kit ifrån dem. Man får med en vätska som man fäster glittret med och en pensel samt själva glittret och glittret är i fullsize medans vätskan är i minisize. Ni hittar det HÄR och det kostar 190kr. första bilden utan blixt och den under med blixt. SER NI HUR JÄVLA SNYGGT DET ÄR?
 
Jag har även gjort swatches på bilderna här under så ser ni hur produkterna är på. och som sagt, hur snyggt är inte allt?
 
från vänster: flame thrower, starlight, iced mocha, underground, och sen glittret ifrån lit cosmetics.
De här två första bilderna är tagna med blixt. här ser ni ju hur snygg den första skuggan är!!
 
Den här två sista bilderna är tagna utan blixt och här ser man verkligen hur fin underground är på men även läppstiftet iced mocha.
 
jag är så himla nöjd över allt och allt landade på ca 980kr sammanlagt. När jag skulle betala så fick jag även med två stycken "presenter" av hemsidan och det får alla. jag fick välja bland lite olika saker och valde någon form av rose mist och en tvål till ansiktet. Har provat dem också och dem är väldigt bra med. Det är även fri frakt om man handlar över 185kr tror jag och jaaa, sidan är fantastisk eftersom saker är så mycket billigare.
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR