Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ananas lampa

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej och godkväll på er! Söndag kväll och alla hjärtans dag. Vi har inte gjort så mycket idag mer än att handla, tvätta, laga god mat och även köpt kinamat. Är ganska trött idag och sov väldigt länge dessutom!
 
Förut när jag plockade bort våra julsaker ( ja fråga mig inte varför vi haft dem kvar så länge haha) såå kände jag verkligen irritation över saker och ting. Jag har tröttnat på en del inredning vi har i lägenheten. Absolut inte allt men typ små saker som vad vi har i våra fönster, och bänken i hallen osv.. Jag vill göra om! Jag vill fortfarande behålla den här chabby chic stilen över hemmet men jag vill göra det lite mer modernare med lite coola lyktor kanske, snygga ljusstakar, stora ljus, någon ny lampa, jag vill ha flera ramar med snygga svartvita posters i osv så har suttit nu ett tag och kikat runt på lite inspiration men det är svårt att sätta allt på en bild så som jag tänker mig i huvudet om ni förstår vad jag menar.
 
MEN jag har beställt en lampa nu iallafall och den är ju så jääääädrans snygg! Det är en ananas lampa ifrån Ellos.se och åh jag har sett flera liknande ananaslampor förut och har velat ha en rätt länge nu så dem blev hemklickad illa kvickt!
 
Det som var så himla bra med ellos.se var att när jag gick in där fick jag även 40% rabatt och fri frakt på dyraste varan så lampan som egentligen skulle kostat 499kr blev istället 299kr. SÅ VÄRT! Den kommer komma till veckan och jag tänker att den antingen ska stå i vårt vardagsrums fönster eller på bänken i hallen. we will see!
 
 
Visst är den vacker? Och jag gillar inspo bilden som de hade också. Kanske ska köpa ett par snygga böcker och ställe lampan på ja med. Ni hittar den HÄR och den finns i två färger till, Vit/vit och Guld/svart.
Imorgon är jag ledig och det är välbehövligt må jag säga då det varit en ganska så stressig vecka för mig på jobbet. Planerna för imorgon är nog att ta lite kort på det jag beställde på beautybay då det kom i brevlådan i fredags. Sen ska jag iväg och träna hade jag tänkt och även planera lite inför veckan.
 
Ha en fin alla hjärtans dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR