Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Stor haul ifrån craycray.se + tankar kring produkterna

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay, New things
Hej på er! Som jag utlovat kommer det nu en ganska stor haul på sminket jag beställde ifrån craycray.se föra veckan. Jag provade mycket av det igår och jag är supernöjd!
 
Detta fanns i paketet och läppstiftet som jag beställt kommer nog komma om några veckor eftersom det var preorder på det endast.
 
Här ser ni det som fanns i förpackningarna och ja, det är endast ögonskuggor och en highlighter! (plus den där paletten som jag stoppat i ögonskuggor i)
 
 
Jag tänkte börja med att visa er den stora paletten ifrån Morphebrushes och paletten heter 35O. Färgerna är totalt underbara och som ni vet älskar jag varma bruna och röda tonar och hela paletten innehåller bara såna färger. Alla skuggor är matta och det är så himla snyggt tycker jag! Som ni ser nedan är pigmenteringen i skuggorna riktigt bra och jag har endast swatchat på handen utan primer under.
 
Det enda jag la märke till var att vissa skuggor var lite svåra att få sig jämna men de flesta var riktigt riktigt bra! Den här paletten kommer jag nog göra många sminkningar med i höst!
 
 
 
Next up har vi skuggorna ifrån Nabla cosmetics. Jag beställde tre stycken och sen själva paletten som dem sitter i. Dem var väldigt billiga och jag hade aldrig hört talas om märket förut så det skulle bli intressant att testa dem. Jag älskar dem lila skuggan och som ni ser på swatchen är det den som syns mest. Den gröna blev jag väldigt besviken på för den syns knappt men den ljusrosa kommer bli väldigt fin som highlighter! Kanske inte som skugga då den inte heller hade så hög pigmentering men den glimmar väldigt fint!
 
Jag använde den lila skuggan på ögonlocken igår och när jag väl fick till den där jag ville så var det superfint men den blenda inte så bra tyvärr. Jag är ändå nöjd över dem!
 
Nu ska ni få se på highlightern jag köpte och även en lite större röd skugga ifrån ett annat märke! Översta bilden är highlightern som typ har som en regnbåge med färger och den är helt fantastisk! Den är så himla fin och jag har haft den på mig både igår och idag. Dem glimmar superfint och ja det är svårt att få det att synas på bild men tro mig, på ansiktet är den heaaaaveeeen! Den röda ögonskuggan har jag inte provat än men helt ärligt, den hade bäst pigmentering av ALLA skuggorna jag beställt hem och jag tror att den kommer sitta som en dröm på ögonlocket!
 
 
 
Jag är iallafall supernöjd över mitt köp och det ska bli kul att få leka lite mer med färgerna och se vad jag kommer på för sminkningar!
 
Vad tycker ni om sakerna?
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR