Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min kropp värker...

    ·  Träning/Inspo
...Av träningsvärk! När jag gick upp imorse för ytterliggare ett gympass kände jag mig väldigt seg och trött. Jag börjar jobba sent idag så fick lite sovmorgon men jag kände mig verkligen överkörd av något väldigt väldigt tungt. Har träningsvärk i magen, i ryggen, i axlarna, framsida lår, och rumpan! Don´t get me wrong, Jag älskar träningsvärk men jag har väldigt svårt att ta mig iväg till gymmet de dagarna när jag har sån träningsvärk haha. 
 
Gick iväg till gymmet och körde 15min roddmaskin, 15 min gåband, och avslutade med 30min cykel. Det var allt jag orkade göra idag innan jag begav mig hem för dusch, fix och nu har jag käkat lunch.
 
Är inte jätte taggad på ett kvällspass för att sen köra ett tidigt tidigt dagpass imorgon och med dagpass menar jag att man börjar jobba 06.00. åhåhå, men de ska allt gå! Får ju sluta vid 1 imorgon så får se om jag orkar dra mig till gymmet igen då.
 
Som jag skrev i mitt förra inlägg så är jag ju full igång med min viktresa och idag är jag inne på dag 24. Jag har sen dag ett gått ner 4.1kg och min startvikt var 77kg. Sen i söndags vägde jag 72.9kg så det går neråt och det är jag superglad över. Tänkte försöka slänga in lite blogginlägg angående min viktresa då och då här på blogget och detta är väl första I guess! Jag har alltså gått ner 4.1kg på 3 veckor och är ju nu inne på 4e veckan. Det är alltså 1kg viktnedgång i veckan i genomsnitt och det är riktigt bra! 
 
Jag följer som sagt en app som heter viktklubb och jag betalar per månad för att vara medlem i den och det kostar mig 129kr i månaden för att jag tog 6mån inskrivning och det tycker jag ändå är väldigt billigt med tanke på vad den ger mig. Jag loggar allt jag äter, jag har en "budget" med kalorier varje dag som jag får äta, man loggar även sin tränings som man gör. Det finns recept man kan få tips ifrån på olika maträtter/snacks osv och även ett forum där andra skriver små blogginlägg om hur det går för dem. jag har skrivit en del där jag också och jag tycker det hjälper mig väldigt mycket.
 
Vissa dagar är tuffare än andra och jag har inte botat mitt sötsug än helt och hållet men jag har blivit betydligt mycket bättre på att kontrollera det och äta det i mindre mängder och det är ett stort plus!
 
Resultatet efter 30min cykling.
 
Hoppas ni får en fin dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR