Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag är tillbaka!

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej ni som fortfarande är kvar här på min blogg då och då!
 
Jag har ju inte bloggat här sen 10 maj!! Det är liksom 2 augusti idag!?
 
Jag slutade blogga dels för att jag inte har en kamerasladd till min systemkamera så jag kan liksom inte ladda in bilder på min dator, då kan ja heller inte ge er fina bilder på min vardag osv så som jag vill göra mina blogginlägg. Sen är det för att jag liksom inte haft någon inspiration till inlägg, ingen riktig tid till detta och det har jag visserligen inte nu heller tyvärr då jag jobbar så mycket men jag vill ändå ge det ett försök igen.
 
Jag tycker om att skriva av mig, jag gillar att samla minnen på bilder och kunna kolla tillbaka på det senare, jag tycker det är kul att uppdatera folk som läser min blogg och ge olika tips och inspiration till andra. Därför vill jag nu göra det igen! Det kanske inte blir lika mycket uppdateringar men jag tänker försöka skriva så mycket som möjligt. Kamerasladd har jag inte tagit tag i att köpa än men det måste jag göra snarast känner jag. Än så länge får det duga med bilder tagna med min mobil! 
 
Så vad har jag gjort denna sommar som snart börjar lida mot sitt slut (tyvärr!!)?
 
Jag har jobbat väldigt mycket, men även fått in två veckors semester! På vår semester så åkte vi ner till helsingborg och sedan danmark, där var vi i några dagar för att åka hem, sova hemma en natt för att sedan åka på mini roadtrip med våra vänner. Då åkte vi till göteborg, sen till stockholm och sen hem. Sista veckan på min semester tog jag tag i något som jag länge velat göra.. Nämligen min vikt. Jag har gått upp ganska mycket i vikt och jag börjar verkligen må dåligt utav det så därför på måndagen sista veckan av semester blev jag medlem i en hemsida som heter viktklubb.se som jag varit medlem i förut när jag gått ner i vikt. Så hela sista veckan gick ut på att hitta balans i maten och onyttigheter osv. Sen har jag åter igen jobbat jobbat jobbat.
 
Idag har jag haft en ledig dag och den började med sovmorgon, därefter lite frukost och sen ett gympass med min vän Cindi. Därefter åkte vi och åt god ceasarsallad på Lev vackert och sen hämtade jag ut mitt paket ifrån proteinbolaget.se som jag beställde i söndags. ÄLSKAR SNABBA LEVERANSER! När jag kom hem hade jag sån energi så jag städade här hemma och dolade lite. 
 
Nu har jag lagat lite mer matlådor inför kommande dagar och sitter här i soffan och tar det lugnt. Imorgon börjar jag jobba lite senare då jag jobbar kväll så på morgonen ska jag åter igen köra ett grymt gympass med Cindi.
 
Hur har eran sommar sett ut? Hoppas några är kvar och läser min blogg trotts det långa avbrottet hehe!
 
Första bilden är på det jag beställde ifrån proteinbolaget.se Kan visa er mer ingående om sakerna någon annan dag!
 
Andra bilden är på mig själv när jag var klar på gymmet igårkväll. Ja bilden är ganska äcklig men när jag ser på bilden blir jag lite stoltare över mig själv för varje gång. Det är också därför jag tar dessa bilder på mig själv för att påminna mig om att jag också kan kämpa! Såhär svett (och glad) var jag efter ett hiit pass på löpbandet och några magövningar. Det känns verkligen toppen med min viktresa just nu!
 
Ha en fin kväll kära ni!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR