Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tillbaka till Iphone familjen

    ·  New things
yeyyyy!! Igår beställde jag äntligen en ny mobil! Jag har sen innan en samsung galaxy och den har jag haft i lite mer än 2 år och jag känner att för var dag som går blir jag bara mer och mer irriterad på telefonen. Den har ingen batteritid längre (I know man kan byta batteri meeeen..) Den är helsprucken på framsidan, Den är ful. Den tar inte längre bra bilder, Jag kan inte koppla in den till min dator då mac inte tar emot min telefon? och ja, det finns massvis med anledningar till varför jag vill ha något nytt och fräscht igen!
 
Därför beställde jag igår en ny mobil. Är sååå glad och även om det blir en utgift varje månad så kommer det vara så värt det! Det fick bli en Iphone 6s. Jag har velat några dagar fram och tillbaka om jag skulle välja den nya iphonen SE som kommit ut nyss men efter att ha sett storleken på 6s så är den näst in till lika stor som min samsung ja har idag och jag har ingen större lust att få en mindre skärm som jag i såfall skulle fått om jag valde en iphone SE. PLUSSSSSS att 6s har 5mega pixel kamera på facetime kameran vilket är toppen för oss selfisar hihi. 
 
Men i o med att jag beställt en mobil måste jag verkligen ha ett skal till den pronto och även sånt här skydd man klistrar på så beställde nyss hem ifrån Idiwa.se det ni ser nedan.
 
Det är alltså ett tillfälligt fodral till den som är högst upp. Älskar marmor och guld, vilken bra combo right? Sen sånt där plast för skydd till telefonen. Fodralet kostade 129kr och skyddet 49kr. Billigt och bra! 
 
Ett annat skal som jag bara måste ha till min telefon senare är detta skal
 
Ni har säkert sett det på andra människors telefoner men det är ju så jädrans snyggt! Det kostar 399kr och är lite dyrt tycker jag men ack så snyggt. Vill verkligen ha det! Ni hittar det HÄR.
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR