Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndags inspo

    ·  Träning/Inspo
Godkväll! Här sitter jag i soffan och inväntar att få gå och lägga mig. Hehe, börjar väldigt tidigt imorgon så är alltid lite stressad kvällen innan för att jag ska få mina sömn timmar. Har suttit och lyssnat på Sias alla låtar och herregud säger jag bara. Jag visste att några av hennes låtar var bra men det finns ju massvis med fler bra låtar med henne!! Så himla bra och det blir alltid ännu bättre med ett par stora hörlurar. Blir så himla sugen på att träna när jag hör så bra musik alltså! 
 
Förutom att lyssna på henne så har jag suttit och tagit fram lite inspo bilder. Jag brukar tycka om att googla fram massvis med såna bilder för jag själv blir peppande och det är alltid så kul och se så vackra bilder också som andra tagit så jag tänkte ge er några nu såhär på kvällen. (det är alltså inte mina bilder utan jag har googlat fram dem)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sov gott fina ni!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR