Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredag och kokosljus

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hellu och godmorgon på er! Jag har precis fixat mig och om ett litet tag ska jag iväg till jobbet. Jag känner mig lite dålig idag och är väldigt trött.. Hoppas jag inte blir sjuk :(
 
Meeen det är fredaaaaag idag vilket är kul även om jag jobbar imorgon också hehe. Igår fick jag min nya mobil och åååååh den är så jädrans bra. Satt igår efter jobbet i 2 timmar ungefär och laddade ner massor av appar som är viktiga. fixade lite nummer och allt sånt där. 
 
Nu när jag suttit och fixat mig så har jag de senaste dagarna tänt ett ljus som jag köpte på Lagerhouse sist vi var i göteborg och jag måste bara tala om hur gott det luktar! Såhär ser det ut och jag tänkte visa er lite annat jag köpte där inne också.
 
Älskar designen på den och jag tror den kostade 39kr?
Jag köpte även två stycken stora glas som var så himla fina! Det står "totally perfect in every way" på dem och dem kostade nog också 39kr. Minns inte riktigt priserna tyvärr. Jag vill ha fler av dem och min tanke är att när vi flyttar till något större vill ju ja ha en sminkhörna och dessa glas skulle vara så snyggt att ha sina penslar/borstar i då!
 
Det sista jag köpte var den här guldiga trådkorgen och dem har i flera storlekar på lagerhouse och egentligen skulle jag velat köpa alla och ha överallt här hemma men vi får liksom inte plats hehe så köpte en mindre och den har vi i köket just nu med salt och pepparkar i. Kostade kanske 49kr?
 
Hoppas ni har en fin fredag trotts detta skitregn (iallafall här hemma)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR