Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Virvelvinden och illamående

    ·  Älskade dagar
Hej och godkväll! Idag är det lördag och vi kom för ett tag sen hem ifrån att ha åkt lite karuseller i karlskoga. Vi var där med davids systerbarn och det var kul tills vi skulle sätta oss och åka virvelvinden för andra gången. Det var kul o så men eftersom det bara var vi och en till som åkte den gången blev vi snurrade ungefär hela tiden och den gick så lång tid!! Typ 5 minuter eller nått. Så när jag klev av och när vi skulle åka hemåt mådde jag så himla illa och det gick inte över. Ni som blivit åksjuka om ni åkt bil eller så någon gång vet hur jag kände mig så det enda sättet för att få bort det var att sova i en timme.
 
Vaknade ganska nyligen och sitter i soffan nu. Om ett litet tag ska vi till hans syster och äta kräftor och andra goda saker och ha myskväll! Ska bli så gott jag som älskar skaldjur som räkor, kräftor, fisk osv.
 
 
Söta unge! 
 
Ååh förresten! Provade mitt nya smink idag och det blev så bra. Jag knäppte några bilder på det som ni får se inom kort och även vad det är för nya produkter. Iih så kul!! 
 
Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR