Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

September Glossybox

    ·  New things
Hej på er! Idag tänkte jag visa vad jag fick i månadens glossybox och lite vad jag tycker om produkterna och så. Jag har inte hunnit testa några ännu men jag kan beskriva lite och berätta om dem än så länge.
 
I månadens glossybox var temat "Beauty Spotlight" och såhär stod det på kortet man får med
 
Om ni inte riktigt ser så handlar det om att vi ska sätta rampljuset på #kärleksfulltinternet genom att sprida positivitet och kärlek online.
 
Här kommer informationen om produkterna jag fick i boxen.
1. En mascara från kända märket Benefit i miniverson. 2. Kokosvatten från Vita coco. 3. En rouge ifrån Make up store. 4. Såna här pärlor till naglarna ifrån Glam of Sweden. 5. Ett färgat läppbalsam från Naked lips i färgen "Plush Red". 6. En bonus produkt i form av ett prov av en dagkräm ifrån ACO.
 
Här får ni bild på alla produkter.
 
Här är första produkten och det är alltså en mascara ifrån Benefit och jag är jätte nyfiken på hur den fungerar då jag sett på youtube att många använder den och det är roligt med ett märke som är så känt också. har inte testat den ännu!
 
Här har vi kokos vattnet som jag också hört talas om men jag har tyvärr hört att den fått väldigt mycket hat för att på sidan av den står det hur nyttig o så den är och på en rad står det "no fat, (means bikini friendly" och det låter ju helt jävla idiotiskt. Vem fan säger vad som är bikini friendly då? Aja, har inte smakat den än iallafall.
 
 En rouge ifrån makeup store och jag älskar verkligen när glossybox sammarbetar med det märket för dem gör verkligen bra produkter och den här rougen kommer nog bli superfin på. Det enda jag blev lite besviken på var att färgen var så skrikig och inte sådär jätte höstig. Den passar nog bäst på sommaren men jag ska testa den nästa gång jag sminkar mig för som ni ser på nedersta bilden så har den lite som guldkorn i sig och sånt är så himla fint i rounges!
 
Det här är såna här pärlor du dekorerar naglarna med och jag har aldrig använt mig utav såna så det blir en liten utmaning och har ingen aning om hur mycket jag kommer använda dem men det är ju de som är så bra med glossybox, att man får testa på nya saker.
 
Det här är en produkt jag faktiskt provat nu och jag älskar den! Det är ett läppbalsam med färg i och den här färgen är så himla fin. Det är som en vinröd färg med mycket glans eller hur man ska säga. Det är jättefint på och är mjukgörande på läpparna.
 
Vi fick även en bonusproudkt av en dagkräm ifrån aco. Den ska skydda huden och tillföra mycket fukt så ska testa den imorgon tror jag.
 
 
Sammanfattning:
Jag är nöjd över månadens box och det som intresserar mig mest är rouget och mascaran men som sagt, läppbalsamet var jättefint! Drycken hade de kunnat skippa för min del men annars är det en bra box!
 
Vad fick ni i er? Om ni också vill få hem en box varje månad för 139kr i månaden så klicka HÄR och bli medlem du också. Det är som att få ha en mini julafton varje månad och det är superkul att testa nya produkter hela tiden!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR