Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Rainy day makeuplook

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Förra helgen när vi skulle till oxhälja och då det regnade hela dagen så gjorde jag denna sminkning och än en gång: jag använde mig bara av ögonskuggora ifrån Too faced, Semi sweet chocolate bar palette. För mig är regn kallt och grått och utav det blev även looken lite mer kallare än vad jag brukar göra och även kläderna till det.
 
 
 
 
 
 
Denna gång använde jag mig mer av dem lite kallare färgerna i paletten för att inte göra den så varm som jag brukar göra och även om den är enkel tycker jag det blev otroligt snyggt till det silvriga halsbandet och en grå/vit kimmono på mig till ett par svarta jeans. Det passade även väldigt bra med det jag har på läpparna och om jag inte har helt fel så är det en läppenna ifrån Marykay och även läppstiftet.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR