Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Oxhälja och langos

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Hej och godkväll. herregud, klockan är snart 7 och ja, idag har vi inte gjort mycket kan jag säga. sov länge länge vilket var skönt och sen dess har jag legat i soffan hela dagen. Vi var och handlade lite förut men nu ligger jag i soffan igen.
 
Igår däremot så åkte vi till Filipstad för att gå på den årliga marknaden där, Oxhälja! Det har liksom blivit att vi varit där varje år och varje år köper jag alltid alltid massor av strumpor för att ha hela året haha. 15st för 100kr brukar det vara så det köpte jag i år igen! Det vi alltid köper när vi är på marknaden också är Langos och det är så jädra gott! Tyvärr regnade det hela tiden där så det var inte lika trevligt att gå på marknaden i år men men. På kvällen var vi hos Davids syster och hennes familj och åt gott och kikade på film.
 
Har haft en riktig mys helg men med en huvudvärk både igår och idag.. Jag HATAR seriöst denna huvudvärk som alltid kommer på helgerna av någon anledning. Så fort jag sover lite längre än vanligt och så fort jag inte gymmar en dag... Jag förstår inte vad den vill mig!! Jag kan ju liksom inte njuta helt ut under dagen när jag får sån här huvudvärk. Som igår, jag hade så ont när vi kom hem ifrån marknaden att jag fick gå och sova en timme på kvällen innan det blev bättre och runt 8-9 på kvällen, ja då är huvudvärken borta och jag är pigg och glad igen..
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR