Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ombrélips and warm makeup

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
Som jag skrivit förut har jag ganska nyligen köpt en palett ifrån Toofaced som kallas semi sweet chocolate bar med massa varmtonade färger i som jag bara älskar, och jag använder den typ varje gång jag ska göra en sminkning. Den looken jag visar er nu är en look som jag mest tycker om då jag älskar dessa varma toner på ögonen samt lite mörkare längst ut som ni ser och för att göra looken ännu snyggare gjorde jag även en liten form av ombré lips och för er som ej vet vad det menas är att man skiftar i färger och det jag gjorde var att först använda en läppenna runt hela läppen för att sen lägga ett mörkare läppstift överallt förutom i mitten på läppen för där la jag faktiskt en flytande highlighter men har du andra nyanser i läppstift så använd det. Det är bara att prova och ta lite olika färger och mixtra. Jag tycker att det blev väldigt snyggt till looken!
 
 
 
 
 
Jag älskar att denna sminkning passar så bra till mitt hår också som är väligt varmt längst ner i topparna!
 
Här ser ni två närbilder på looken, en på läpparna för att ni ska se att jag lagt mer ljusare i mitten och om jag hade haft ett mörkare läppstift hade jag tagit det. Läppennan jag använde är en ifrån Marykay som heter "neutral" Läppstiftet är ifrån Revlon och heter "Plumalicious 465 Pearl" Och den flytande highlightern som ja la på är ifrån Josie Maran "Argan Illuminizer"
 
Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR