Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min personliga almanacka

    ·  Isabelle tipsar, New things
ååh!! Förra veckan så kom min personliga almanacka hem som jag beställde för några veckor sedan och jag måste säga att jag är så himla nöjd! Här får ni se hur den blev! Om ni inte läst inlägget där jag berättar mer on www.personligalmanacka.se så kan ni läsa det HÄR
 
Ovanför ser ni med "skyddet" över bilden och nedan när ni ser under det så att ni kan se bilden bättre. Jag valde att denna gång göra ett kollage med bara mig själv på haha, ego? Jo tack men eftersom jag har ett så stort intresse för skönhet och smink så ville jag ha det på min framsida för att varje gång jag tar upp min almanacka påminna mig om att jag bara blir bättre ju mer jag övar. Sen skrev jag texten: Wake up and makeup då jag tyckte att det passade så bra in.
När man öppnar upp den så kommer man till första sidan och såhär har jag valt att skriva på min. Som sagt man kan skriva vad som helst eller ingenting om man inte vill.
Nedanför ser ni en översikt över september månad och detta var en av de saker jag valde till att ha framför varje månad så man kan få en översikt över hur månaden ser ut.
Under ser ni hur varje vecka kommer se ut. Jag valde att ha ett svart tema med en diamant oc en pil högst upp som ni ser och sen vid ränderna under varje dag valde jag färgen blå för att göra det lite sötare. Vid varje dag har jag också en liten runta längst åt höger där det står "dagens träning" eftersom jag tränar så mycket är det kul att fylla i varje dag och bredvid den rutan kan man fylla i vädret.
Under ser ni en närmare titt vad jag har längst ner på varje sida och det är först åt vänster "Veckans att göra" och sen "Veckans träning"
En sak jag valde till på slutet av almanackan var såna här bilder som jag kan färglägga då jag älskar att sitta med sånt här om jag har tråkigt eller så.
Och slutligen får ni se hur min baksida av almanackan ser ut. Jag har ju fått en ny obsession vilket är ananas och jag hittade denna bild på weheartit eller google tror jag och såg direkt att den skulle passa, så den fick det bli! Fin va?
 
Köpte till ett par färgglada pennor som jag kan fylla i min almanacka.
 
Jag är verkligen supernöjd och kommer verkligen att använda den väl detta år så som jag gjort med mina andra jag haft förut. Nu är det bara att börja planera! Hur tycker ni den blev?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR