Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Maze runner and cozy morning

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Hej och god förmiddag på er! Sitter och typ sover i soffan då jag är så trött och försöker samla ork till att duscha innan jag ska tvätta men de går ju sådär haha.
 
Imorse gick ja upp lite efter 9 och gjorde havregrynsgröt och te till frukost som blivit lite av min standarfrulle nu på senaste men det är för att det är nyttigt, gott med jordgubbar och kanel i, och riktigt mättande! Satt och kikade youtube och sen lite innan 11 drack jag min celsius päron och gick ner till gymmet.
 
När jag kom dit visste jag ej vad ja skulle köra så började 30min på cykeln och sen körde jag ca 50min blandad styrka och avslutade 10min crosstrainer. 
 
Mysigt eller hur! Jag gör min gröt såhär: 1.5dl havregryn mot 3dl vatten och lite salt. In i micron på 2.5min och toppa med bär, min favvo är blåbär eller jordgubbar, ta lite agave sirap som sötma och häll på massor med kanel. Om du har, blanda i en skopa proteinpulver med gröten för mer protein.
 
Igår var det premiär på maze runner the scorch trials så vi bestämde oss för att se den men innan det så kollade vi på ettan igen för att vi skulle komma ihåg vad som hände och jag måste säga att tvåan var riktigt bra då det är typ av min genre på filmer,  lika så tex hunger games som också har den typen av genre MEN, den var inte lika bra som ettan tyvärr och jag tror jag hade förväntat mig mer men den var fortfarande värd att se, och jag ser verkligen fram emot trean när den kommer!
 
Har ni också sett dem ich isåfall vad tycker ni om filmerna?
♡Sanna♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 14:13:46 Blogg:  http://https://inredningsanna.wordpress.com/

Himla fin dekoration!! :)

Svar: åhh tack! :)
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR