Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lidahls gör det igen!

    ·  Isabelle tipsar
Som rubriken lyder så gör dem det igen! Lidahls är ett mat märke för er som inte vet och dem är väldigt duktiga på att göra olika samker av kvarg och jag äter inprincip bara deras kvarg och alla sorter jag provat är helt underbara! Nu har de fått in nyheter och dem är verkligen inget undantag på hur jäkla bra detta märke är!
 
Deras nya smaker som kommit in är:
 
Gräddkolasmak, Macciatossmak, Banan-valnötssmak, Energidryckssmak, Och så har de gjort om några som redan funnits innan. Vi köpte hem alla smaker och jag har provat två av dem och jag kan säga att dem är helt underbara!
 
Min favosmak av dessa är absolut Gräddkolasmaken för den smakar verkligen gräddkola på riktigt fast i kvargform. Den är perfekt om du är sötsugen men inte vill stoppa i dig den där gömda chokladkakan du har i skafferiet. Prova då den här!
 
Energidrycken är också underbart god och den är inte bara god utan helt genialisk om ni frågar mig. Den innehåller koffein vilket för mig är toppen om man tar denna tex innan ett träningspass och ja, den smakar som redbull fast i kvargform! Jag hade dock velat att den skulle smaka ännu mera energismak än vad den gör men åh så bra den är! I 250g som burken är på innehåller den 50g koffein och det är ganska mycket!
 
På tur att smakas är banan-valnötssmaken men macciatossmaken kommer jag hoppa då jag inte gillar smak av kaffe tyvärr.
 
 
Köpte även med kokossmaken då jag tycker om den också och den är väldigt mättande! Jag bara älskar att de döpt dem till olika namn så som "Go bananas" eller "High on life" eller "Toffee Therapy"
 
De finns på Maxi där vi köpte dem och jag tror till o med att de hade extra pris på den just när vi köpte dem i söndags. Kostade då 9-10kr/st tror jag.
 
Jag såg även på deras hemsida att de även ska ha fått in Kycklingsallad med kvarg, Laxsallad med kvarg och Räksallad med kvarg som jag verkligen är nyfiken på att testa så får leta i butiken nästa gång och se om dem finns!
 
Har ni provat några av dem?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR