Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lev vackert - karusellhästar och kottar

    ·  New things
Hej och godkväll kära ni! Var ni också uppe i natt för att skåda blodmånen? Vi ställde vår klocka vid 4 på morgonen och gick ut på balkongen men det enda vi såg var mörkelsen över månen tror jag för ingen blodmåne här inte. Vi gick upp för tidigt fick vi reda på i efterhand tyvärr.. Men jag såg ju iallafall att något hände med månen så de var ju lite coolt. Nu får vi vänta till år 2033 som de säger haha. Oh well inte det jag skulle visa er ikväll.
 
I helgen var vi i mammas butik och åt god kräftsoppa, vi kollade även lite på loppiset mamma annordnat utanför butiken och åh så mycket folk det var! Så kul. Jag gick till "barn avdelningen" i butiken och fick se tre så himla vackra speldosor och jag var tvungen att få med mig en hem!
 
 
 
 
Så himla vacker och man kan snurra den så att den åker runt och spelar en liten melodi. Dem andra som fanns var en stor glaskula med en ballerina i och sen en större karusell med hästar också. Jag blev kär i dem alla men det blev denna som fick åka med mig hem. Kostade 319kr tror jag och den har fått sin plats i min walk in closet på ett litet bord!
 
Sen köpte jag hem tre stora kottar som jag ska dekorera någonstans i lägenheten. Måste bara få lite mer idéer vad jag ska göra med vår hall. Måste verkligen ta tag i det snarast!
 
Fina kottarna. Det finns fler att köpa i butiken och dem kostar 10kr/st , och ni som aldrig besökt lev vackert här i kristinehamn så är det verkligen något ni missat! Det är nog den vackraste butik jag någonsin varit i. Både vara där som kund och att jobba där är så himla underbart och jag önskar verkligen att det var mitt jobb på heltid! Det ligger ut mot skärgården på vänster sida och det går inte att missa!
 
Nu ligger jag här i soffan och ska kika lite youtube och skriva några inlägg här på bloggen som kommer upp inom kort. Imorgon ska jag och mamma ha en härlig dag med först buffé mat och sen två timmar på spa i form av infraröd värmebehandling och helkroppsmassage. Så bli så himla mysigt! Mammi and me time <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR