Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Legday, kalas, och makeup of today

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Hej och godkväll! Just nu ligger jag i soffan och klockan närmar sig 10 sakta men säkert. Det har varit en lång dag idag och jag har hunnit med en del, eller nja inte riktigt men jag känner mig nöjd över dagen!
 
Gick till gymmet runt 11 med en celsius i magen och mycket energi! Idag körde jag ett långt ben/rump pass i 1h och 40 min med kondition inblandat och det kändes så skönt efteråt! Älskar verkligen att jag nu kan lägga så mycket tid ja vill på gymmet och bara kötta!
 
När jag kom hem åt jag och duschade och sen gjorde jag en riktigt snygg makeup look som ni ser nedan. Den tog såå lång tid men det var nog för att jag gjorde tusen saker imellan haha. Bland annat fotade jag steg för steg hur jag gjorde ögonen idag så att ni kan få göra samma sak. Det inlägget kommer inom kort så håll utkik efter det! 
Jag har även tagit bättre bilder med min kamera som ni också får se senare! Runt klockan 5 åkte jag för att fira mina två mini kusiner som fyllt år så vi åkte dit och åt både smörgåstårta och glasstårta och åh så gott det var.
Alltså min kusin är den sötaste lilla oonge ja sett! 
 
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan tills vi ska sova. Godnatt!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR