Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Just nu - celsius och ph

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej och god eftermiddag alla! Fy så tråkigt väder det är idag! 
 
Min morgon började tidigt idag med att gå på snabbintervjuer med företag och även om man inte hann med alla man ville gå till så kändes allt väldigt väldigt bra efteråt! Var så himla nervös innan men när vi väl börjat så gick det som på räls!
 
När jag kom hem tog jag det lugnt och nu har jag ätit lunch och hunnit dammsuga. Sitter och kollar paradise hotel och sippar på min celsius innan jag ska orka mig iväg till gymmet men jag är inte så jätte taggad tyvärr.. men det ska nog gå! Än är det inte helg!
 
Instagram bild ifrån mig. Följer ni mig inte där så gör det. Isabellehahne är mitt namn där och jag uppdaterar väldigt ofta där med allt mellan himmel och jord!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR