Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godmorgon Måndag!

    ·  Träning/Inspo
Hej och godmorgon på er! Klockan är strax halv 10 och det var segt att ta sig upp idag måste jag erkänna, ville väldigt gärna ligga kvar under det varma täckt i några timmar till men icke sa nicke! Nu sitter jag här och dricker min pwo för att ungefär vid 10 gå ner till gymmet och köra morgon cardio på tom mage och när jag säger så menas det att jag inte har ätit något innan förutom att dricka min pwo dryck som ska ge mig lite energi.
 
Det är väldigt bra att köra så några gånger i veckan för att få igång fettförbränningen rejält och det är också bra för de som vill gå ner lite i vikt att köra kondition på morgonen utan att äta något innan. Du bränner mer då! Kan dock tycka att när jag kör så så orkar jag inte lika mycket som med mat i magen men det är ju som sagt för att jag är låg på energi och då orkar mindre men det gör inget, bara jag tar igenom en timmes cardio på valfri konditionsmaskin så ska det gå bra!
 
Och efter som det är måndag så innebär det ju också, ny vecka, nya tag, nya möjligheter och allt annat positivt som kommer upp i era huvuden hihi så här får ni några Inspo bilder som en kicksart på denna vecka! (bilder är tagna ifrån google)
 
Den här sista bilden är ju bara klockren! Den får mig på så jädra bra humör av någon anledning hihi!
 
Hur kickstartar ni eran dag idag? Ha en fin dag och en underbar vecka! Puss.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR