Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

min vecka

    ·  
Hej på er. Åter igen förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men alltså, jag har börjat på en ny avdelning och jag jobbar nu 6-15 varje dag och jag är så trött när jaf kommer hem så jag orkar knappt laga mat hahah. Visst, jobbet jag gör nu är så himla roligt och tiden på dagen bara springer iväg men det är också ganska tufft då jag står hela dagarna samt att jag börjar så tidigt så när jag har kommit hem nu de senaste dagarna så har jag först somnat i soffan en halvtimme. Sen hittat på något med david eller så har vi lagat mat/tvättat kläder och storhandlat. Jag har bara lyckats ta mig iväg till gymmet en enda gång och det var i onsdags..

Så ja mitt jobb är verkligen så kul och jag får lära mig massor men som sagt. Jag hinner inte helt med allt jag vill eller så är jag för trött för att göra de haha men ska försöka hinna med gymmet några fler gånger nästa vecka.

Idag är det fredag och jag ska snart cykla iväg till jobbet och när jag slutat så ska vi till göteborg igen! Ska bli roligt som alltid!

I onsdags körde jag 20 min gåband i uppförsbacke och sen lite magövningar samt 30 min cykla.

Har tänt ljus nu imorse när jag fixade mig och dricker min underbara celsius.

Vi hörs senare! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR