Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

spontanköp - nelly.com

    ·  New things
Godmorgon alla! Imorse innan jag gick iväg till gymmet såg jag att nelly.com hade värsta rean och jag fick även ett mail med en till rabattkod därifrån med 20% till på rean så gick in och kikade och hittade tre klädesplagg.
 
Det är ju sommarplagg vilket låter lite ologiskt att köpa nu när vi går mot kallare tider men i mitt fall så har jag en bra ursäkt till att köpa dem haha. Vi åker ju till thailand om en månad och jag tror att dem ska passa väldigt bra där!
 
Först en grön klänning och sen en jumpsuit och sist men inte minst en en vit klänning. Ser ni priserna de var nedsatta till eller? Dessa priser är dock för min 20% rabatt pålagd men riktiga kap må jag säga! Nu får jag bara hoppas dem passar mig. Men allt som allt blev det ungefär 240kr. Sååå kul!!!
 
Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR