Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

pepparkakor och drickkvarg..

    ·  Vardag
..det är vad jag sitter o äter just nu. Så himla gott tillsammans! De trodde jag ej! 
 
(Okej jag tänker inte äta upp kindermaxi för ja har redan ätit två såna idag haha! Någon måtta får de va!)
 
Sitter på min sista rast nu och sen slutar jag vid 6. Har varit väldigt trött idag och tiden känns stilla men men.
 
Ikväll om jag orkar så ska jag köra ett gympass. Igår tränade jag med en kompis och det gick väldigt bra! Vi började med att köra 20min crosstrainer, sen började vi köra squats i smithmaskinen. Vi gjorde lite olika övningar där. Sen lite marklyft och sist benpressen. Det känns lite i benen men inte så jättemycket. Vet ej om det är bra eller dåligt hehe
 
Nedan ser ni bilder från resultatet på gymmet
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR