Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt - Ginatricot, Veromoda, Sephora m.m

    ·  New things
Tänkte visa er vad som inhandlades när vi var i Göteborg i helgen.
 
En Vanlig tunn topp med i grå som ni ser ovan ifrån Ginatricot, 129kr
 
En ljusgrå topp ifrån Ginatricot med polohals, 99kr
Ett pack med två par tights ifrån H&M 99kr, ett par snoddar ifrån Cubus 19kr och sen ett par svarta jeans också ifrån Cubus 299kr (men jag hade rabatt inne på cubus så det blev billigare just den dagen)
 
En super gosig beige stickad tröja som jag redan älskar älskar älskar ifrån Veromoda, 199kr ordinariepris men hade rabatt där också just den dagen.
 
En superfin lite tjockare kappa ifrån Veromoda och jag tror den kostade från början 699kr men hade 25% rabatt på den.
 
Ett par skor ifrån Skopunkten och de kostade 499kr men vi köpte tre par så man fick ett par gratis, (de andra skorna fick davids systers barn) Det är så himla bra med skopunkten att man kan göra så. Det blir så mycket billigare då!
 
Sen var jag bara tvungen att köpa med mig något från min favorit butik Sephora. Jag gick runt och kollade länge på vad de hade för utbud när det kommer till contour paletter då jag behöver ha en ny för min är slut och jag kom fram till att den ifrån Too faced skulle passa mig väldigt bra. Den kostade 375kr och man fick med fyra skuggor (jag kommer göra ett djupare inlägg om just den paletten och visa er swatches o allt sånt senare) När man handlade för över 350kr fick man även med en liten goodiebag som bestod av de ni ser på bilden förutom paletten då. Det var sephoras egna kajal i färgen svart, en sån där rosa sak man har i duschen o skruppar sig med o sen en liten duschgel.
 
Jag har även köpt en ansiktsmask ifrån lush men även den kommer i ett annat inlägg! Är så himla nöjd över allt jag köpt!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR