Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min önskelista för jul

    ·  Isabelle tipsar
Under hittar ni min önskelista för i år. Låt mig förklara varför jag gör en över huvud taget och varför jag gör den så tidigt. Varför den kommer så tidigt i år är för att vi åker ju till thailand den 16e december så vi är ej hemma under jul! Varför jag gör en sån här är för att de ska vara lättare o ge förslag på vad jag önskar mig av min familj osv för jag kan typ ändra mig tusen gånger när det kommer till vad jag önskar mig och ibland så önskar jag mig inget speciellt men här nedan är några förslag på de saker jag önskar mig som mest just nu.
Arganoil är en hårolja som gör UNDER för ditt hår, om du inte provat det så gööör det för du kommer inte bli missnöjd, jag har haft den förut men min är slut nu. ni hittar den HÄR
 
Gopro Hero är en actionkamera som man kan ha under vatten och som filmar i vidare format så att man får med mer i bilden, den är liten och smidig att ha med sig på semester. den hittar ni HÄR
 
Mac prep + prime transparent finishen powder är som sagt ett puder som man sätter sin foundation med och jag har hört att denna skulle vara bra. ni hittar den HÄR
 
Gerard cosmetics Hydra matte liquid lipstick i färgen Invasion är typ ett MÅSTE just nu o den går het bland massvis med folk just nu, när jag såg den blev jag förälskad o färgen är to die for! Den hittar ni HÄR
 
Nike air max 90 essential är ett par sportskor och jag tror många av er har sett dem på mångas fötter ett tag nu. Jag tycker dem är riktigt snygga och dem skulle inte sitta fel på mina fötter heller. Just dessa färger är så himla snygt och precis i min smak! ni hittar dem HÄR
 
 
 
Jag önskar mig speciellt den där gopro kameran då det skulle vara kul o ha en sån med på vår resa denna gång. Hittade den på elgiganten till ett relativt bra pris och jag har läst lite om den och sett hur andra tycker och den verkar verkligen vara superbra som en första actionkamera.
 
Vad önskar ni er i år?
En sak som jag önskar mig också men som man inte kan få i handen liksom är att vår resa går bra o att inget hemskt händer, det är ju framförallt det man alltid önskar sig när man åker bort.
 
Ha en fin dag alla och en trevlig måndag!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR