Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min helg - Takeaway och huvudvärk deluxe.

    ·  Vardag
Hej söndag kväll. Idag har det inte varit en speciellt bra dag för mig.. både igår och idag vaknade jag med huvudvärk. Det gick ganska bra igår men idag har den inte gått bort hur jag än gjort så vill egentligen bara att klockan blir läggdags nu så ja kan sova o förhoppningsvis vakna bättre imorgon..
 
Men tänkte även ge er lite bilder på hur min helg har sett ut. Väldigt lugn och inget planerat.
 
I fredags hämtade jag ut mitt paket ifrån nelly.com som jag skrev i något inlägg tillbaka och här har ni en liten sneakpeak på hur den ser ut på. Ett av plaggen iallafall. Detta var också den klänningen jag tyckte om mest. Köpte ju 3 och ett av dem var lite för stort så får se om den går att användas ändå och den andra var en vanlig vardaglig jumpsuit som jag kommer ta med mig till thailand.
 
Igår lördag gjorde jag inte heller så mycket. Vi gick och provade en ny thaimat takeaway här i vår lilla stad och det var väldigt god mat! Sen kikade jag på filmen pixlar som också var riktigt bra!
 
På kvällen igår började jag rensa en av mina lådor och detta fick bli min sminkförvaring. Eller ja en del av den! Nu har jag insett att jag både behöver mera utrymme och smink hihi. Till vänster om ni ens kan se något så har jag lite blandade saker och bredvid där ni ser min mac fix + så har jag lite olika krämer, några foundations osv. Boxen till höger längst in har jag läppennor och läppstift/läppglans. Bredvid längst in har jag ögonskuggor som är singlar och sen även några som har tre skuggor i sig. Längst fram åt höger ser ni mina paletter/contourpalett/blushpalett. Och längst längst fram åt vänster ser ni en liten del av min silvriga necsesser.
 
Idag som sagt har jag legat i soffan hela dagen pga huvudvärken. Hade tänkt o städa, laga mat och träna men inget av det gick o göra. De enda jag gjorde var att tvätta o käka. Slog även ner våran stora spegel som är i vår hall så den gick i tusen bitar.. råkade gå in i den o allt ramlade ner. fan också..
 
Hoppas på bättre dag imorgon för då blir det tidigt jobb och sen göra matlådor och träna.
 
Hoppas ni haft en fin helg! Puss
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR