Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lite julshopping - Levvackert

    ·  New things
Idag är det söndag, sista lediga dagen innan ytterliggare en jobbvecka men det ska bli kul så mig gör det inget! Klart man skulle vilja sova och vila lite till men snart åker vi till thailand och då blir det gott om slapp!
 
Igår berättade jag ju att vi var på butiken Lev vackert här där vi bor och vi köpte med oss lite hem. Eftersom det är jultema där ville jag ju såklart ha allt som hade med julen o göra där men det går ju inte så köpte med oss lite lite hem bara än så länge hihi.
 
Om ni aldrig vait på Lev vacker har ni verkligen missat något!! Det ligger ut mot skärgården och är ett fantastiskt ställe vare sig du vill ta en fika, äta en god lunch eller bara gå runt och shop til you drop så att säga haha. Nu finns det även jultema på TRE våningar där så åk dit!
 
Ta en titt.
 
 
Vi köpte tre supersöta ljus som ni ser åt vänster om bilden, först trodde jag inte dem var ljus utan mer prydnader men det var visst ljus. Dem var nedsatta till 29kr endast så köpte de tre sista. Antar att dem skulle passa bäst i ett barns rum men jag tyckte om dem så mycket så dem fick följa med oss hem. Paketet bredvid är till våra vänner!
okej, jag kunde inte hålla mig ifrån dessa små små juldekorationer, det är en liten tröja och ett par röda sockor. Jag funderar på att köpa flera o hänga i vår julgran i år. HUR SÖTA? 39kr styck.
Både jag och David är ju té personer så lite té fick åka med hem också. Detta är ett grönt te och kostade 40kr
Kolla så gulliga?!
 
 
Vi får ju inte glömma heller, grattis till er alla pappor på fars dag! Jag älskar dig pappa du är bäst!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR