Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Betakaroten och detox té

    ·  Isabelle tipsar, New things
Hej på er denna söndag! Jag har för en gång skull inte ont i huvudet en söndag!? Så himla glad över det och har hunnit med o fixat en del idag. Jag provade något nytt idag för o se om det skulle fungera så att jag inte får huvudvärk och det fungerade! Jag ställde klockan så att jag inte skulle sova till typ 11 eller 12 utan gick upp vid 10. Gick och satte på mig kläderna och gick direkt ut och gick bara runt stan i ca 10 minuter. Detta gjorde jag för att på vardagarna är jag van att gå upp fixa mig o sen iväg till jobbet eller till gymmet beroende på när jag börjar och då får jag oftast ingen huvudvärk alls och detta hjälpte mig också tror jag.
 
Kommer ni ihåg att jag förra veckan beställde ett paket ifrån apotea.se och jag fick hem det i början på denna vecka. Det var värktabletter, två olika sorters téer och betakaroten tabletter. Jag har provat allt så tänkte skriva lite om dem.
 
 
 
 
Jag kan börja berätta om detta detox té ifrån Pukka. Det ska liksom rensa ut allt dåligt o kroppen och man bör väl dricka det varannan eller varje dag. Min första tanke när jag öppnade paketet var hur det stank! Det luktade väldigt starkt och lukten var en blandning av stark lakris, anis, och korriander typ? Men jag provade det och det smakade samma sak typ. Jag själv gillade verkligen inte smaken för att det just var så starkt men det går ändå att dricka, men det är liksom inget njut té om ni förstår vad jag menar. jag dricker det för att det ska vara bra o rensa ut kroppen lite.
 
Det andra är dessa maxosol tabletter som jag köpt. skrev ju lite om det redan i mitt förra inlägg men dem ska jag äta fram tills vi åker till thailand o även under resan där så får jag förhoppningsvis lite bättre färg när jag är där nere och mindre solbränna.
Sist men inte minst har vi det andra téet ifrån yogitea och detta heter "Choco". Jag har provat det två gånger och jag gillar det. Det smakar liksom lite kakao efter att man svalt ner det och jag kan tänka mig att det kanske är gott o ha lite grädde i med kanel toppat och lite kokosflinor på så blir det som en liten god varm dessert eller liknande. Nu drack jag det bara med vatten och en klick honung i men det fungerade också.
 
Hoppas ni får en trevlig fortsatt söndag. Jag ska försöka dra mig iväg till gymmet om ett litet tag och sen ikväll ska vi kika på hotell till thailand som vi kan tänkas bo på när vi väl är där nere. Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR