Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

alla helgona skräckis

    ·  Älskade dagar
Heeeej. Nu sitter jag på min sat och dricker lite te. Tånkte bara berätta för er vad jag gjorde på alla helgona i år. När jag tänker på halloween tänker man oftast på fest, eller iallafall jag men i år så åkte vi ju ner till göteborg och var där i helgen.

På lördagen så var vi och shoppade på dagen och sen på kvällen så såg vi filmen paranormal activity 5 på bio. Den var läskig och just dessa filmer är ju skrämmande för att det hoppar alltid fram saker när man minst anar det och jag gillar inte riktigt såna filmer för jag fick ju typ hålla handen över halva ögat hela filmen haha.. 

(Popcorn pumpan var inte till mig även om jag hade velat ha en hihi)

På söndagen så åkte jag och ebba (davids lillebrors flickvän) ner till stan igen för att se om vi kunde hitta något mer o shoppa och jag hittade en del till. det kommer komma upp på bloggen snarast! 

Sen åkte vi hem till vår lilla stad igen. På kvällen när vi kommit hem gjorde jag ansiktsmask och jag tänkte berätta lite mer om den i ett annat inlägg men det var en mask ifrån lush och efter redan en gångs användning så gillar jag den skarpt!

Man ser så jäkla ful ut i masker haha hur man än posar!

Hur var eran halloween helg? Fest? Tog ni det lugnt? Gick ni till kyrkogården för att hedra de som inte finns kvar? Hoppas den var bra iallafall!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR