Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Warm golden makeup

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hej på er! Jag skrev ju i mitt inlägg för några dagar sen att jag hade två makeuplooks som jag gjorde i helgen och den ena fick ni ju se igår så tänkte visa er min andra.
 
I denna look är det en varm guldig skugga som får ta plats och den är också ifrån morphe brushes palette!
 
 
 
 
 
När jag fick hem paletten var denna skugga den första jag tittade på och swatchade för att den var så himla snygg och jag älskar den på ögonen också! Det enda jag är lite missnöjd över är att jag hade velat haft den lite lite mer pigmenterad än vad den blev på ögonen för försökte packa på så mycket jag kunde men det blev liksom inte mer än såhär som ni ser på bilderna, men annars blev jag väldigt nöjd, tänk er denna look med ett par snygga lösögonfransar.. Måste verkligen köpa mig ett par då jag knappt kan minnas sist jag använde mig av det. Tror nog bara det är för att jag är så lat, jag orkar inte riktigt sätta på sånt haha men ska försöka bli bättre på det.
 
 
Vad tycker ni?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR