Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Warrior

    ·  Träning/Inspo
Hej hej vackra onsdag. Solen skiner och jag svettades när jag gick ifrån bussen till jobbet  vilket innebär att det vankas våååår! Så sjukt skönt och jag känner att mitt humör blir så mycket bättre av bara lite sol? Så sjukt egentligen att vädret ska få bestämma över mitt humör haha.

Imorse kände jag mig verkligen som en krigare när jag gick upp ur sängen 06.30 för att va på gymmet klockan 7. Jag var så trött men jag hade bestämt mig för att idag skulle ja köra ett hiit pass på löpbandet. Det innebär att du jobbar med hög puls hela tiden för att sedan sänka den snabbt och få upp den igen. Körde i 45 minuter och följde detta program

Om ni inte provat så tycker jag ni borde! Man är helt slut efteråt och jag brände ungefär 500 kalorier på dessa 45minuter.

Hoppas ni får en fantastisk dag alla krigare hehe.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR