Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

räkfrossa, promenad , bingolotto - helg

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
hej hej. ligger i soffan och har för ett tag sen spelat bingolotto. Vi har faktiskt gjort det några helger i rad nu och det är mysigt men varje gång vi inte vinner så blir vi så arga haha. Jag känner varje gång att jag kommer vinna något men nej, inte någon gång.. Har typ vunnit 100kr som högst. Men någon gång!
 
Vad har jag gjort i helgen då? I fredags var vi på räkfrossa och det var så himla gott! Fanns både ostar, pajer, ägg, grönsaker, olika såser och räkorna såklart! En mysigt kväll med härligt gäng.
 
I igår lördag så tog vi det lugnt, vaknade utan alarm vilket är det bästa som finns på helger. Vi åt frukost och kollade på ack värmland. På kvällen så köpte vi lite gottit och kollade på tredje filmen av natt på museet och åh vad bra den var! Älskar verkligen dessa familjefilmer och denna var absolut inget undantag.
 
Idag har jag varit ute och gått med min syster och vi gick ut till mammas butik där vi åt god soppa och hade det mysigt och nu på kvällen som jag skrev har jag och mitt hjärta spelat bingolotto.
 
En lugn helg i stora drag vilket har varit skönt. Är ju så otroligt trött efter jobbet jämt men denna vecka som kommer jobbar jag hela veckan förutom fredag, så det innebär jobbhelg..
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR