Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Smyckes-skåp

    ·  Isabelle tipsar, New things
Förlåt för att jag inte uppdaterat sen igår morse. Hade massa saker jag skulle blogga om till er idag men de planerna försvann då jag haft sådan huvudvärk och magvärk denna dag så har legat i soffan/sängen med värmekudde ungefär hela tiden. Det är så jäkla synd att varje gång jag är ledig ska jag må så dåligt på något vis. kan ju inte njuta av ledigheten för fem öre och är så trött på denna huvudvärk så att jag skriker rakt ut snart...
 
Men nu på kvällen natten så hade jag lite mer energi för att fota det jag skulle så nu ska vi prata om mitt fina smyckesskåp som ni ser på bilderna nedan.
 
Jag fick det här i Alla hjärtans-dag present av mitt finaste hjärta och blev så himla glad!! För något år sen fick jag ju den kända "speggi" skåpet av honom men jag som är så smyckesgalen har fyllt det skåpet väl så när vi nu kom hem från Thailand så insåg jag att alla mina nyinköpta smycken skulle inte få plats. Och så överraskar han mig med detta fina skåp! Jag tycker jättemycket om det och den är väldigt praktisk också då det är tre lådor, två dörrar på sidorna och en låda högst upp som man även kan använda som bänk stängd.
 
I den översta lådan har jag guldsmycken på ena sidan och silversmcken på andra sidan. Har lagt de finaste smyckerna där just nu hihi.
På sidodörrarna har jag guld på ena och silver på andra.
De tre lådorna som man kan dra ut förvarar jag klockor i översta, i den mittersta har jag inget för tillfället och den längst ner alla mina nagellack.
Som ni även ser förvarar jag för tillfället en fin spegel och mina marykay läppstift högst upp och det passar in väldigt bra!
 
 
Tusen tusen tack älskade du. den passar in perfekt i min walk in closet :*
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR