Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Make up store lipstick - Dare matt

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
 
 
 
 
Hallåååå! Hur snyggt är inte detta läppstiftet?? Jag fick detta i månadens glossybox och jag älskar det! Har sett att många har gett kritik till just glossybox för att dem skickar färger som är så konstiga så att man ej kan använda dem men själv tycker jag det är superkul att få såna här färger. Fick ju även en gul ögonskugga av dem i någon annan glossybox men den var skitsnygg!
 
Den här färgen heter "Dare" och är ett matt läppstift i make up stores kollektion. Jag skulle beskriva färgen som en ljusröd färg som drar mycket åt det oranga hållet. Ja mer orange som ni ser på bilden. Den var SUUUUPER pigmenterad och gick lätt på läpparna. Den var alltså lätt att applicera! Det enda minus med detta var att efter några timmar hade det bildats en liten kant mot insidan och det gick liksom inte att ta på mer för då blev det bara jättefult så jag fick ta bort allt då. Men det kanske inte var så konstigt då jag hade haft på mig läppstiftet från klockan 10 på morgonen och jag tog bort det klockan 8 på kvällen. Jag bättrade även på det efter lunchen klockan 4 på jobbet och då såg det snyggt ut iallafall! Och jag har ganska torra läppar överlag.
 
Helhets intrycket är att detta läppstift kommer att användas flitigt i sommar både dag som kväll! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa det i en annan färg också för så bra tyckte jag det var!
 
 
Har ni provat make up stores läppstift?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR