Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Make this day count.

    ·  Vardag
Godmorgon alla fina! Det är måndag och jag vet inte riktigt vilket humör jag är på idag. känner mig ganska lagom i allt mer mot det positiva hållet men det känns även som om jag skulle kunna tappa humöret riktigt fort på något vis, så konstigt?? Men än så länge har dagen varit bra!
 
Jag gick upp när mitt hjärta åkte till jobbet och satte på mig gymkläderna. Körde ett halvdåligt pass på gymmet men är glad att jag ändå tog mig dit vid 7 på morgonen. Nu sitter jag här och har fixar mig och ska strax gå till bussen. Jobbar 11.30 - 20.15 idag och resten av veckan så kommer bli långa dagar hehe.
 
Men har bestämt mig för att vara positiv och alla dagar räknas. Hoppas ni får en toppen måndag och resten av veckan och denna vecka ska jag försöka vara nyttig! Har börjat köra en sån där matdagbok så vi får se hur det går!
 
Tänkte föresten ge er lite swatches på mina Mary kay läppstift/läppglans om ni vill se.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR