Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

fredag den 13e

    ·  Vardag
Jaa det är verkligen fredag den 13e, olyckans dag som det ryktas om. Jag har faktiskt aldrig känt av något otur på en fredag den 13e förut men idag fick jag uppleva det. Igår när jag var på jobbet började jag känna av att jag hade ont i nacken som en vanlig nackspärr typ men smärtan var ändå inte så hög utan det gjorde bara ont när jag vred på huvudet lite men inatt har jag vaknat ett flertal gånger av att det bara gör ondare och ondare och det var obekvämt att ligga på alla sätt o vis. När jag vaknade imorse för att fixa mig till jobbet så hade jag även en väldigt jobbig huvudvärk OCH jag kunde knappt röra huvudet.. jag fick sjukanmäla mig och har legat i soffan i snart 9 timmar för det är typ det enda jag kunnat göra.. 

Blir så arg när sånt här händer för det är fredag och snart helg liksom!? Jag hoppas jag kan bli bättre o att jag sover bättre ikväll. Värmekudde och ipren får lindra mig hehe..

Såå därför har jag inte gjort något inlägg idag tyvärr då jag bara legat i soffan och kollat tv och youtube. 

Jag är dock väldigt glad över att det nu blir varmare ute och solen lyser. Hoppas ni får en trevlig helg alla 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR