Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fortsättning del 8.

    ·  Resa med David och Izza
Dag 18. 15e Januari
 
Sista dagen på Kata beach så jag tror vi bara tog det lugnt på dagen för att senare på kvällen åkte vi in till Bangla road men inte för att dricka denna gång hehe nej vi gick runt lite och kollade på saker. åt Kfc bland annat och såg på en liten vattenfontän show som visades två gånger per dag. Det var lite coolt!
 
 
 
väldigt mysigt.
 Vi gick och la oss i en bra tid denna dag också eftersom vi skulle byta hotell dagen efter.
 
Dag 19. 16e Januari.
 
Eftersom det bara nu var två nätter kvar på Phuket så hade vi valt ett väldigt fint hotell som låg högre upp i Phuket nära kamala beach tror jag det hette. Det var så himla fint och när man kom dit fick vi sätta oss och först välja vilken typ av kudde vi ville ha. De hade liksom en liten låda med små kuddprover som vi fick känna på vilken som skulle passa bäst och sen en till låda men där i var det vilken typ av tvål vi ville ha. Hur lyx?? Så jag kommer nu bomba er med bilder när vi gick och kikade på hotellet samt hur vår utsikt såg ut och vad vi åt när vi kom dit.
Sängen var ju lätt skönas emot vad vi hade sovit på innan haha.
 
Vi hade bubbelbad och även dusch.
Ovan ser ni vår utsikt från vårt rum.
 
 
 
 
Jag kunde inte sluta ta kort på den vackra takpoolen. Ser ni hur underbart det ser ut? Och den här maten var helt underbar också. Jag tog gravad lax macka med pommes som var doppade i parmesan! David tog en pizza!
 
 
Vi badade såklart i poolen tills solen började skymma framåt eftermiddagen. Då Gick vi upp och david åkte med sin kompis för att köpa lite för det enda som var dåligt var att vi bodde liksom upåt ett berg och det fanns inte något seven eleven nära alls och vi ville ju ha kanske lite snacks o dricka o så. När david var iväg somnade jag i sängen haha. Solen hade börjat gått ner då och eftersom det fanns ett gym på hotellet så gymmade vi lite. Därefter duschade vi och fixade oss för att sen åka till ner till patong beach igen för att träffa davids kompis Jonte, Det var kul och vi drack lite och hängde på några klubbar den kvällen/natten.
 
Jag kollade bland annat på när killarna körde beerpong. Vi åkte hem efter några timmar för att jag inte mådde så bra. och nej inte för alkohol haha.
 
Fortsättning följer..
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR