Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En ledig fredag

    ·  Vardag
Heeeeej och godmorgon! Idag är det fredag och jag är leeeeedig! Men ska inte va allt för glad föf jobbar hela helgen haha... 

Klockan är lite över 10 och vaknade nyss. Ska gå upp och äta frukost och sen ska jag och min vän victoria gymma och sen käka något gott!

Det är så skönt att kunna sova hur länge man vill lediga dagar! Även om jag inte är en sån person som klarar av det haha men det är gött och kunna välja! Tyvärr så har jag vaknat ett flertal gånger tidigt på morgonen idag av en sjukt läskig mardröm som liksom inte ville försvinna. Ja vaknade o sen somnade om men det var samma dröm. Usch o fy..

Ni får ha en trevlig helg alla! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR