Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

craycray.se

    ·  Isabelle tipsar
hellu och godkväll! Har ni hört talas om hemsidan craycray.se ? Jag fick tips om sidan när jag tittade på Therese Lindgrens youtube klipp och hon nämnde den sidan så jag gick in och kollade och OJ de har verkligen dessa märken som är lite svåra att få tag på då det är många kända märken som används i USA. Tillexempel Nars, Too faced, The balm, Lorac cosmetics osv.
 
Nu när jag strax fyller år tänkte jag faktiskt få beställa lite ifrån den hemsidan om jag finner något jag vill ha. Även en annan sida men den sidan ska jag tipsa om i ett annat inlägg tänkte jag.
 
Här är några små godingar som jag har kollat på.
 
 
 
De två översta bilderna är ifrån Makeup revolution och paletterna kostar 119kr/st vilket är ett sjukt bra pris och har kollat lite på reviews och swatches på dem och de verkar verkligen superbra!
 
Tredje bilden är på Too faced melted lipstick och de kostar 249kr/st vilket är ett lite saftigare pris men har hört att de ska vara superfina och de går på läpparna som ett läppglans men sen "stelnar det" och blir ett matt läppstift vilket ska vara supersnyggt!
 
fjärde bilden är på Real techniques borstar och kostar 329kr detta sett men även om det är på dyrare sidan så är det verkligen super viktigt att ha bra borstar att jobba med när man sminkar sig så jag skulle lätt lägga mer pengar på bra borstar. Däremot tror jag inte dessa får följa med i varukorgen på denna sida då jag hittat dem mycket billigare på en annan sida hehe..
 
Sista bilden är på Nyx Eye and lip makeup remover vilket är en rengörare för ögon och läppar helt enkelt. Jag använder ju mig utav marykays makeup removers just nu men den håller på att ta slut och jag vill prova nytt men vet inte om jag kommer komma upp till det reslutatet jag letar efter eftersom Marykays eye remover är så fruktansvärt bra! Denna kostar 115kr/st vilket är lätt hälften så billig emot den jag har nu.
 
Besök sidan vetja för att kolla in deras utbud!
♡Sandra ♡
Skrivet: 2015-03-18,  kl. 21:52:08 Blogg:  http://sandratorsfoto.blogg.se

Ett tips: Köp borstarna från Real Techniques på cocopanda.se istället, de har superbra priser på dem där! Såååå värt!

Svar: heej. precis den sidan ja skulle tipsa om hehe som jag skrev! =) jaa såg det. toppenpris alltså!
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR