Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

abs and cardio

    ·  Träning/Inspo
Hej hej i detta storm/ snöoväder som dragit in... fy säger ja bara. För någon vecka sen var det strålande sol och nu vinter? Jag vill ha vår!

Körde ett sånt sjukt bra pass på gymmet igår för övrigt! Det fick först bli 15 min på crosstrainern. Därefter körde jag olika typer av situps och flera magövningar med maskinerna. Sist 10 min crosstrainer igen. Är verkligen supernöjd och det känns att jag körde hårt igår för har sån träningsvärk nu haha. Älskar att få träningsvärk i magen för det är något jag alltid haft svårt att få även om jag själv tycker att jag kör hårt men denna gång gick det! Mage Är ett pass som jag oftast inte gillar då jag typ ger upp efter halva passet så jag är förvånad att det gick så bra! Mitt favvo pass annars är ben och rumpa. Kan ha o göra med att jag är som starkast där och så finns det ju så mycket bra övningar.

Ska även till gymmet efter jobbet idag så vi får se vad som ska köras idag! 

Vilka är era favvo pass på gymmet om ni fick välja? 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR